Can you feel rejection and a lack of motivation? And the joy you need, restricted and delayed....

Hej igen.
Tänka blogga lite, inte för jag vill eller för att ni vill.
Utan för att jag kan.
Var ett tag sedan sist. Kommer inte på några bra bortförklaringar. Ingen ork och ingen lust,gills väl?
Så allt går som vanligt på rutin. Jobba,supa ner sig,ångest,ångest,ångest,jobba,supa ner sig.......osv
Trött på det, någon som vill hitta på något skoj i dagarna? Jag är lika öppen för förslag som Newcastles backlinje.
Var över i Köpenhamn och såg Köpenhamn-Chelsea (0-2), med ett par släktingar och Björn-med-repet.
Bra match, fördjävla kallt dock.
Helgen som var blev det en 2dagars... kommer inte ihåg så mycket. Men Adde j och company gjorde en riktigt bra speling uppe på olearys i lördags. Och lammköttet var riktigt gott.
Ja just det, mat åt jag oxå.......
Läste på en sida att min blogg var värderad till 3400 kronor. Hur kommer man fram till det? 50 öre per svordom?1 krona per sär skrivning? 1000 kronor per läsare?
Försöker ju även börja ett nyy liv, så jag ska nu ien månad vara snäll och försöka att inte förolämpa någon.
Vi får se hur det går!
Så har jag fått vårkänslor oxå... men det går över!
Chelsea tvålade dit city igår med, och fy fan så bra David Luiz är.
Detta blev ju inte alls lika bittert som jag förväntat mig. Men allt kan man ju faktiskt inte skriva.
Hinner inte mera nu, ska ut och gå med Strömberg.
Han ville att jag skulle skriva hur bra Suarez är, men det tänker jag inte!

Fel vecka att sluta sniffa lim.....

Hail and kill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0