Rubrik

Hallå!
På allt förstora påtryckningar har jag fått ge vika till mina fans... som vill ha en daglig, nåväl måntlig Nisse dos...
Har faktiskt inte hänt så mycket på senaste tiden, inget jag tänker eller vill dela med mig av iallfall..... jag vet att korten cirkulerar,någonstans...
Skyller allt på min elitidi(r)ot(t) satsning.
Premier league gick åt skogen....champions league gick åt skogen....mors lilla Olle gick åt skogen....
Men det är bara inte grått och dystert, nej fan ibland är det nattsvart oxå.
Förutom då denna vecka!
Nä visst vet ni, världens bästa hockey lag Boston Bruins kan faktiskt vinna Lord Stanley cup. avgörande match 0200, torsdag morgon. Ifall någon vill komma förbi öppnas portarna kl 2000!
Börjar väl med någon öl och lite Fifa som uppvärmning inför Vancouver-Boston.
En tackling på systrarna Sedin och 2skott på mål mot Loungo, så ska nog pokalen hamna i Boston.
Och på fredag beger jag mig till Metaltown, för att se världens bästa band. System of a down,
kommer även inte missa Deicde,Korn F.ku och Torture divison. Dock två av dom banden som lockat mig mest krockar..... då At he gates och Devin Townsend. Men snabb som man är hinner man väl springa emellan i mellansnacket.
Och en rolig sak har hänt på sistone föresten, Demon Souls, grymt kul jäkla spel. Buy or die!

Nehepp ska hitta på något annat.....
Syns i dimman!
Puss och kram.

Boston Boston

Hail and kill


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag länkade till din blogg på min om det är okej! :)

2011-06-15 @ 13:07:16
URL: http://nileelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0