What dosent kill you.... makes you older!

Hej.
Inte ett helt nykter inlägg.
Men vem fan gör ett nykter inlägg kl 03:40?
Har haft ett bra liv.... eh mena vecka
Har tränat en del oxå!
Och fixat 4 biljetter till Köpenhamn-Chelsea!
Jag och björn-med-repet åker från sverige för att träffa upp med mina släktingar i skåne :)
Kommer bli jättekul!
Fyller även år nu...
Har spenderat kvällen med Totte-notsogreat( han gav mig 16 öl för jag fyllde, kan man bli en bättre vän än så?) och Lindy och Johanna med Fifa och Macdonalds, mycket bra kväll, jag var kung bland klant-ballar på Fifa :)
Annars kommer födelsedagen spenderas i sängen, framför tvn ocg 12 timmar på sapa...
Tänke om 2 helger, vid löning. Ifall någon jävel mot förmodan skulle vara sugen att komma hit. Kna jag laga till lite tiramisu :)
Kommer även finnas ett vegetarskt alternativ, som heter ett äpple.
Nu är det inget jävla midlife crisis.
Nu är jag 29 år gammal.
tänkte även använda bloggen som kontakt annons.
Söker dig!, vem som helst, när som helst!
Jag kan även dansa (inte så bra)
Passar denna beskriving in på dig?
Kommentera då bloggen. Med namn, ålder bh-storlek och kön.
Nu ska jag återgåt till tottes present!

Oldie but goldie

Hail and kill!

Kommentarer
Postat av: Erik

Erik, 28, chipstuttar och karl.

2011-01-16 @ 08:17:48
Postat av: Totte the great

Totte 33 jordsnurr, har knappt några tuttar alls, men är en djävel på Fifa och på att laga mat :) Puss på´re...

2011-01-19 @ 21:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0