Breathing new life


Hallå alla jävla läsare.
Nu har Nisse börjat ett nytt liv.
Med gröt och motion. Och ingen öl.
Nisse har numera jättetråkigt.
Så får se hur länge detta håller i sig, gissar på till helgen.
Annars inte så mycket att berätta.
Har utklassat Totte-notsogreat på fifa med 10-9 i matcher.
Släppte upp han lite igår han gnällde  om tur och kontringar och långbollar så jag tyckte lite synd om han.
Har även storhandlat, fast inte på bolaget denna gång utan Citygross, så nu har jag köttförsås till resten av månaden.
Så är någon sugen på mat är det bara att höra av sig.. Fast inte till mig jag ska ha allt själv.
Och Chelsea fortsätter spela som ett gäng klantballar.
Förlust mot Wolves ikväll och jag hoppar från balkongen.
Ligan är nog körd nu. Men men det är ju Champions league som gäller va :)

På tal om fotboll så prata jag och Totte-notsogreat om en vecka i england i slutet av april, och matcherna Arsenal-Man utd och Man utd-Chelsea.
Kanske kan vara något.

Tänkte även sammafatta 2010,nu när det är nytt år.
Väntar bara på att minnet ska komma tillbaka.

Nej fan detta duger inte, nu ska jag fixa lite mat så man orkar spela innebandy i eftermiddag.
Tills vidare kan ni sysselsätta er med denna kanon låt:

http://www.youtube.com/watch?v=KwWsPA9R2ek

2011,2011


Hail and kill



Kommentarer
Postat av: Totte-thegreat

Vilken djävla tur du bor på nedersta våningen Nissepissepäronpung och att det är massa snö ute så du landar mjukt... Sen var det ju så att jag la mig i sista matchen för jag såg ju att du började bli lite blöt i ögat :) Öla i helgen?

2011-01-07 @ 09:38:25
Postat av: Nisse

Aha det var så det va.

Öl? är ju inte dumt, nya livet gäller bara vardagar!

2011-01-07 @ 14:22:15
Postat av: Lindy

HAHA. nu ligger din blogg under mina favoriter :)

2011-01-09 @ 17:26:16
URL: http://lindyprintz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0