Im to old for this shit.

Hej......
Läget då?
Har inte uppdaterat på länge,har varit upptagen med att vara gammal.
Lite reflektioner över dom senaste veckorna: ZZZZZzzzzzz........ och så ålderskrämpor.
Så NU har jag bestämt mig att leva ett nyktert och sunt liv.
Söker då DIG för långa promenader. Krav: Du bör klara kyla och sarkastiska kommentarer.
Så vad gör man isället för att dricka öl och äta kebab?
Jag tänkte då va tv-spel!
Har köpt på mig en drös av spel, Rise of the argonauts, God of war 1 och 2,Bioshock och Infamous.
Så nu ska jag sysselsätta mig.
Även lite helg konserter funkar nog. Blir thåström den 6e och 12e februari.
Förband den 12 var visst Johnossi,kan inte säga att jag hört något av dom, fast denna låt var inte helt värdelös   http://www.youtube.com/watch?v=L4yVAyLnHwc&feature=rec-LGOUT-exp_fresh+div-1r-7-HM.

På lördag börjar tips-sm be there,or be square.
Nehepp dags att göra något åt detta skithugg.....

Öl och fotboll på lördag,någon?

Ha det allihop.

Syns i en rännsten nära dig!

Thåström thåström

Hail and kill


Kommentarer
Postat av: Sunke

Klarar tyvärr innte kyla nå bra, o dina sarkastiska kommentarer klarar vi oss nbra utan.

Du kan ju inte dricka öl på lördag nu när d nya livet börjat.

2010-01-26 @ 11:32:47
Postat av: Sebbe

Bio-Shock är as grymt!! :)

2010-01-27 @ 12:43:35
Postat av: Nisse

God of war är as grymt!

2010-01-27 @ 13:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0