Bukkake ruined my carpet..............

Internationell blogg! så ingen känner sig utanför!
Hej !
Hello !
Hei !
Hi !
Cau !
Nazdar !
Hola !
Salut !
Guten tag !

Nu får det fan vara nog med artigheterna !

Skulle göra ett inlägg efter onsdagens champions league match mellan Inter-Chelsea
Men med tanke på mitt pajade knä tog det 2 dagar att ta sig till datorn.....
Men med tanke på att man kan vara partisk så var det ett jävligt orättvist resultat och :
Hur i h-e kan inte detta vara straff och rött kort?



Det är något speciellt med Chelsea,domare och champions league och jag gillar det inte!
Var det inte nog med det så blev cech skadad och borta 4a veckor.
Ni vet golden gloves ledaren och världens bästa målvakt.
Men men det bör kunna gå och vända på Stamford bridge.

Annars då?
Ska om en timme gå och jobba för första gången efter överfallet i squashhallen som satte stopp för en så lovande karriär :(.
Men bara 4 timmar sedan är det helg!

Är det inte nog med allt detta, så har Divine Heresy börjat spela pop!
Ny sångare oxå, men visst rycker det lite i schlager ådran?
http://www.youtube.com/watch?v=T0uO_hXhdG0

Det var allt för denna gång!

Hade nu allihop och ta hand om er så hörs vi!
Haha åt helvete med alltihop menar jag.....

Bukkake Bukkake

Hail and kill


Kommentarer
Postat av: Saros

När kommer en underbar liten beskrivning av gårdagens drabbning mellan Chelsea - Man. City !? En rättviss o bra drabbning där bägge lagen visade sitt rätta jag.

2010-02-28 @ 18:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0