Nytt försök!

Har ju en blogg,va.
Men inget vidare minne.
Så nu ska det förhoppningsvis blir mer bloggande från mina sida.
För min blogg är ju så bra..... och har ju så många besökare.......
Hur ska man sammanfatta allt sedan mitt senaste inlägg i juni?
Typ ZZZZZzzzz......
Chelsea är förjävla dåliga.....Juventus är lite bättre, men inte så mycket.
Boston går som tåget!
Haft en mycket trevlig jul, bland släkt och vänner.
Och nyår kommer säkert bli kanon, det spenderas på Sapa heat transfer!
Kastar detta jävla år i papperskorgen, och ser fram emot nästa.
Det kommer bli kanon! 2011 is the shit!.........
Nykterist och Soad till metaltown, ser bra utt på pappret iallfall. Men det gör ju Chelsea oxå.....

Återkommer när jag har något vettigt att skriva, kanske om en timme, men det lär säkerligen dröja ett par månader.

Hail and kill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0