Utknockad,men uppe på 8a.....

Hej.
Lite långt mellan inläggen(som vanligt).
Dagen efter senaste inlägget,gick min farfar bort. Har inte haft ork och lust att blogga sedan dess.
Vet inte vad jag ska säga,det är tomt.Hade nog inte fattat vad som hänt innan jag var på begravningen....
Vem ska man nu spela zatzy med? Och äta ärtsoppa? :(.

Så julafton var inte var den brukade vara. 2 personer saknades,dock kunde vi prata med kära kusin Stina i usa via skype.

Så nu ska jag visa kusin Anton har man dricker öl i Sverige :)
Kan tänka mig att bartendern kommer se ut som ett fån när han frågar efter bud light :)

Nehepp ska göra mig i oordning.
Återkommer antagligen imorgon efter premier leaguen.

Efter regn kommer solsken....

Hail and kill

Kommentarer
Postat av: Lina

Fyllecell hahahahaha du tar priset Nisse alla gånger :)

2009-12-26 @ 19:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0